Αλλαγή ώρας και… η Ωρα της Γης
Written by coolplatanos on Μαρτίου 28, 2009 – 10:00 -
Σήμερα το βράδυ αλλάξτε το ρολόι σας και βάλτε το μία ώρα μπροστά. Από τα ξημερώματα της Κυριακής στις 3 θα ισχύει η θερινή ώρα. Η θερινή ώρα θα είναι σε ισχύ έως τις 26 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους. Διαβάστε περισσότερα για την ιστορία της αλλαγής της ώρας στο ΒΗΜΑ.
Εάν κάνετε κλικ εδώ θα βρείτε μία σελίδα με την ώρα σε μερικές πόλεις του κόσμου. Ενώ εδώ λέει θα δείτε την «ώρα Ελλάδος» (κι όχι Ελλάδας όπως η σελίδα μου) σε συγχρονισμό με τους παγκόσμιους διακομιστές ώρας (ntp servers) οι οποίοι δίνουν με ακρίβεια την ώρα για κάθε σημείο του πλανήτη λέει… Κοίτα τι βρίσκεις ψάχνοντας για την ώρα… Αν και μάλλον κολπάκι για προβολή της διαφήμισης είναι, αλλά να μην είμαι καχύποπτη διότι δεν ξέρω αν αυτό που παρέχουν χρησιμεύει σε κάτι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το όνομα του domain «ωρα» με ελληνικούς χαρακτήρες. Η ώρα προέρχεται από το χωρισμό της ημέρας και της νύχτας, σε 12 ίσα διαστήματα το καθένα και «ορίζεται ως ίση με 60 λεπτά ή 3.600 δευτερόλεπτα. Πηγή Βικιπαίδεια.
Απόψε δε είναι και η Ώρα της Γης, η οποία λέει, ξεκίνησε ως μία εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την υπερθέρμανση του πλανήτη που καλούσε τους πολίτες του Σίδνεϊ να σβήσουν τα φώτα τους ένα βράδυ, για μια ώρα. Η ενέργεια αυτή σύντομα μετατράπηκε σε μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες παγκοσμίως. Σήμερα Σάββατο 28 Μαρτίου στις 20:30 η οργάνωση WWF καλεί τους πολίτες σε ολόκληρο τον κόσμο να σβήσουν τα φώτα για μία ώρα. Στόχος τους είναι να συμμετάσχουν 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι, σε περισσότερες από 1.000 πόλεις, και «όλοι μαζί να αποδείξουμε πως είναι δυνατόν να δράσουμε ενάντια στην υπερθέρμανση του πλανήτη».
Προσωπικά δεν πολυενθουσιάζομαι με αυτές τις πρωτοβουλίες και δράσεις, ωστόσο νομίζω ότι έτσι γνωστοποιείται σε περισσότερους το θέμα και συζητιέται.
Διότι για αρκετό διάστημα κάποιοι διαφώνησαν ακραία και χλεύασαν την πρωτοβουλία βλέποντας το ποτήρι τελείως άδειο, ή άλλοι μισοάδειο. Αλλοι πάλι στήριξαν την πρωτοβουλία βλέποντάς το ή τελείως γεμάτο ή μισογεμάτο. Δεν θα σωθεί η γη επειδή θα σβήσουμε τα φώτα για μία ώρα, ούτε θα γίνουν όλοι οικολόγοι, αλλά ίσως γίνει αφορμή κάποιοι να συνειδητοποιήσουν τι συμβαίνει… Εξάλλου η γη δεν μας έχει ανάγκη, εμείς την έχουμε ανάγκη. Μάλλον Ωρα του ανθρώπου θα έπρεπε να λεγόταν… Πάντως οι γειτόνισες μου ρωτούσαν «ποια ώρα αύριο θα σβήσουν τα φώτα;»…, ενώ ο πιτσιρίκος όπως πάντα κάνει «πλάκα»…
Tags: Ώρα, Ωρα της Γης, Θερινή, Αλλαγή
Posted in oraelladas | 14 Comments »















Μαρτίου 28th, 2009 at 11:34
να κάνουμε την νύχτα μέρα …αφού το σκοτάδι είναι πυκνό
Μαρτίου 28th, 2009 at 12:31
marado έχει γίνει μία πολύ ενδιαφέρουσα ανταλλαγή απόψεων αν διαβάσεις τα σχόλια κάνοντας κλικ εδώ
Μαρτίου 29th, 2009 at 11:15
Τα διάβασα τα σχόλια που μου πρότεινες Πλάτανε.
Εξακολουθώ να πιστεύω οτι η ευθύνη είναιάλλων και οχι των απλών πολιτών.
Επίσης δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να συνταχθώ με κάθε wwf ,αρκεί να στρεφόταν οι πρωτοβουλίες της ενάντια στους πραγματικούς υπεύθυνους .
Το οτι έχει σπόνσορες τις μεγαλύτερες εταιρείες απο μόνο του δεν σημαίνει τίποτα αλλά ας μας πούν αν τις πιέσαν να ακολουθήσουν μια οικολογική πολιτική στην παραγωγή τους…
Να θυμίσω τον Joschka Fischer…μήπως διαχώρισαν την θέση τους οι Πράσινοι με την πολιτική που υπηρέτησε ο Joschka και δεν το θυμάμαι;
Την καλημέρα μου
Μαρτίου 29th, 2009 at 18:17
marado η ευθύνη σίγουρα δεν είναι κυρίως των απλών πολιτών, αλλά αν σκεφθείς ότι οι απλοί πολίτες είναι αυτοί που κατά εκατομμύρια καταναλώνουν αυτά που προωθούν και παράγουν οι λίγοι χωρίς να αντιδρούν…
Το WWF όπως λέει και ο Dralion αυτό έχει σαν άποψη, αυτό μπορεί, αυτό κάνει, οπότε μάλλον δεν τον διάβασες… και κατά τα άλλα Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!
Προσωπικά από τη στιγμή που δεν έχω ούτε την απήχηση, ούτε τη δυνατότητα να πάρω μία ανάλογη πρωτοβουλία δεν μου αρέσει να την μηδενίζω πλήρως. Μπορεί να διαφωνώ, να θεωρώ ότι διάφοροι έχουν πει του κόσμου τις αρλούμπες για το τι πέτυχαν (τα άκουγα σήμερα το πρωί και γέλαγα) αλλά παρόλα αυτά το θεωρώ κάτι από το ΤΙΠΟΤΑ…
Μαρτίου 29th, 2009 at 20:26
προφανώς η ευθύνη του πολίτη είναι ως προς τι καταναλώνει… γιατί η wwf δεν κάνει μια καμπάνια για μπουκοτάζ της cola ; η μήπως έκανε και δεν το πήρα χαμπάρι.
προφανώς διάβασα τα σχόλια του Dralion…αλλά δεν είναι απαραίτητο να πεισθώ απο τα γραφόμενα του.
καλό βράδυ φιλενάδα .
μήπως τα πούμε την Πέμπτη ,τηλέφωνο.
Μαρτίου 29th, 2009 at 21:58
ρίξε μια ματιά σε αυτό εδώ όταν βρείς χρόνο :http://theamapati.wordpress.com/2006/11/24/241106/
Μαρτίου 29th, 2009 at 23:40
Διάβασα σχεδόν με προσοχή όσα παραθέτει ο Χρήστος ο Μόρφος. Ολα αυτά δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είναι σωστά, αλλά δεν μου εξηγούν το γιατί αφού το οικολογικό κίνημα ξεκίνησε από την Αμερική από συγκεκριμένους ανθρώπους (κι από ό,τι κατάλαβα και τα περί συνθήκες του Κιότο) γιατί οι ΗΠΑ ωστόσο αρνούνται να συμμορφωθούν με αυτό το οποίο υποτίθεται ότι ξεκίνησαν οι ίδιες ή τέλος πάντως αυτοί που τις ελέγχουν. Ή σχιζοφρένεια έχουν ή υπάρχουν (λογικό) αντιθέσεις και αντιφάσεις ή γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για το περιβάλλον και απλά θέλουν να βάλουν όλους εμάς τους υπόλοιπους να «συμμαζευτούμε» ώστε να συνεχίζουν εκείνοι την κατάχρηση των περιβαλλοντικών πόρων. Ας δεχθούμε ότι αυτό είναι πράγματι σωστό, αλλά θέλω να ρωτήσω: Εσύ θεωρείς, με τις λίγες γνώσεις που έχεις, αλλά και με ό,τι παρατηρείς γύρω σου, ότι δεν υπάρχει περιβαλλοντικό πρόβλημα; Ή θεωρείς ότι ξέρουν πως υπάρχει όντως πρόβλημα, αλλά υπολογίζουν να «μειώσουν» τον πληθυσμό ώστε να λυθεί και να ζήσουν οι «λίγοι» καλά; Αυτά μου θυμίζουν θεωρίες συνωμοσίας που προσωπικά τουλάχιστον δεν τις πιστεύω. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει δυνατότητα για τόσο καλή «συνεννόηση» των λίγων για ένα σχέδιο τέτοιας έκτασης. Αν ο Μόρφος αν υπονοεί κάτι τέτοιο φθάνει ο ίδιος να δημιουργεί ένα άλλο θρησκευτικό δέος αντίστοιχο του οικολογικού που έχουν δημιουργήσει όλοι εκείνοι που αναφέρει. Από τη μία θρησκεία στην άλλη δηλαδή… Και εάν τα πράγματα τελικά είναι έτσι όπως παρουσιάζονται στο βιβλίο που αναφέρεται ας σταυρώσουμε τα χέρια και ας μην κάνουμε τίποτα διότι με αυτή τη λογική η δύναμη τους είναι τεράστια και δεν θα επιτύχουμε τίποτα εφόσον ελέγχουν τα πάντα και εφόσον έχουν τα σχέδια τους και συνεννοούνται τόσο καλά μεταξύ τους εμείς δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε τίποτα αφού ελέγχουν ακόμα και τη σκέψη υποτίθεται όσων δρουν μέσα σε όλες αυτές τις οργανώσεις κλπ. Να αποκαλύψουμε λες τα σχέδια τους. Ποια σχέδια; Αποτελεί σχέδιο να δηλώνει ο «χ» γαλαζοαίματος ή μη ότι «Όσο περισσότεροι άνθρωποι, τόσο περισσότερους πόρους καταναλώνουν, τόσο περισσότερη μόλυνση δημιουργούν». Αυτό κι εσύ κι εγώ και ο καθένας μπορεί να το καταλάβει και να το δει. Οτι ο άνθρωπος είναι κάτι σαν καρκίνος για τη γη που πολλαπλασιάζεται ανεξέλεγκτα το έχω σκεφθεί κι εγώ, όχι γιατί θέλω να ζήσω μόνο εγώ, αλλά γιατί είναι μία καθημερινή διαπίστωση στις μεγαλουπόλεις. Σαν την ακρίδα έχουμε πέσει πάνω στη γη. Αν δεν είχαμε «πολιτισμό» η φύση θα φρόντιζε με φυσικό τρόπο τον πληθυσμό μας. Σε φυσική κατάσταση όταν δεν θα βρίσκαμε τροφή θα πεθαίναμε απλά. Σήμερα αν δεν βρίσκεις κάπου τροφή μετακινήσε για να βρεις, έστω και πληρώνοντας πανάκριβα τους δουλέμπορους. Αν ο πλούτος που παράγεται αναδιανεμόταν σε όλους και η ανάπτυξη προχωρούσε για όλες τις χώρες οι γεννήσεις αυτόματα θα μειώνονταν διότι έχει παρατηρηθεί μείωση γεννήσεων στις αναπτυγμένες χώρες. Τότε θα είχαμε και οικονομία σε πόρους μάλλον… Αρα γιατί να μην ήθελαν ανθρώπους που να ζουν περισσότερο και να καταναλώνουν όλοι (κέρδη πολλά για τους πλούσιους που θα τους έκαναν ακόμα πλουσιότερους) όσα παράγονται και να λύναμε και το θέμα της κρίσης; Μπα θέλουν να ζήσουν μόνοι τους εκείνοι επί της γης θα μου πείς. Και ποιος θα αγοράζει προϊόντα; Οι πεθαμένοι; θα μοιραστούν οι λίγοι τους πόρους; Και ποιος θα δουλεύει; Τα ρομπότ θα μου πεις και οι μηχανές και θα έχουν όσα χρειάζονται. Ε, αν έχουν προχωρήσει τόσο πολύ και πρόκειται όσοι απομείνουν να ζουν και σε καθαρό περιβάλλον και με αρκετά αγαθά χαλάλι τους, γιατί θα σημαίνει ότι ο δικός μας αφανισμός θα χρησιμεύσει σε κάτι, αλλά αμφιβάλλω ότι είναι τόσο ελεγχόμενα τα πράγματα που να οδηγήσουν εκεί. Απλά όπως όλοι οι κοινοί άνθρωποι και οι γαλαζοαίματοι συνηθίζουν να λένε μαλακίες πάνω στην κουβέντα ή σε αυτά που δηλώνουν, ή γράφουν. Κι εγώ έχω πει πολλές σαχλαμάρες σε αυτό το σχόλιο διότι άμα μπαίνεις στη λογική των συνωμοσιών αρχίζεις να παραλογίζεσαι. Marado προτιμώ να τα βλέπω πιο απλά τα πράγματα: Υπάρχουν αλληλοεπηρεασμοί, αντιφάσεις, αντίθετα συμφέροντα, σχέδια που αλλιώς ξεκινάνε και αλλιώς βγαίνουν στην πορεία, κόντρες ακόμα και ανάμεσα στους ματσό και πάει λέγοντας. Ασε που οι καπιταλιστές προκειμένου να κερδίζουν, όντως θα μπορούσαν να σου πουλήσουν και το σκοινί που θα τους κρεμάσεις. Ήδη αυτή τη στιγμή γράφουμε σε ένα μέσο που μας το δίνουν δωρεάν για να γράφουμε εναντίον τους διότι έχουν κέρδος. Αυτό όμως δεν είναι 100% ελεγχόμενο. Αν ήταν καλύτερα να βάζαμε από τώρα κι εμείς ένα σκοινί στο λαιμό να πάμε να κρεμαστούμε διότι με αυτή τη λογική τίποτα δεν έχει νόημα. Οι θεωρείς συνωμοσίας απλά παραλύουν τον κοσμάκη να φτάνει να θεωρεί ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Θα μου πεις και η Ωρα της Γης τον παραπλανά διότι οικολογικό πρόβλημα δεν υπάρχει… Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει πράγματι οικολογικό πρόβλημα; Διότι αυτό καταλαβαίνω να προσπαθεί να πει ο Μόρφος με όσα παραθέτει. Ή ότι φροντίσανε να ελέγξουνε το οικολογικό κίνημα. Οκ, και το κίνημα των χίπις ελέγχανε. Και λοιπόν; Και διάφορες αριστερές οργανώσεις ελέγχανε. Και λοιπόν; Αυτό τι σημαίνει; Ό,τι εμείς καθόμαστε στα αυγά μας και δε συμμετέχουμε πουθενά ή ότι συστήνουμε τη δική μας αριστερή οργάνωση; Μα άμα θεωρείτε ότι όλα ελέγχονται τι θα τους εμποδίσει να ελέγξουν και αυτή; Όπως καταλαβαίνεις τέτοιου τύπου κουβέντες είναι αδιέξοδες και έχω βαρεθεί να ακούω περί Λεσχών και άλλων μαλακιών. Υπάρχουν διάφοροι αργόσχολοι σαν τον δικό μας τον τέως που θεωρούν ντροπή να εργαστούν και τους προσφέρουν τιμής ένεκεν και λόγω γνωριμιών που έχουν κάποιες θέσεις σε τέτοιες οργανώσεις στυλ WWF προκειμένου να έχουν βοήθεια ηθική και οικονομική. Και η συγχωρεμένη η Νταϊάνα ήταν σε οργάνωση για το καθάρισμα περιοχών από νάρκες. Επειδή ήταν στην οργάνωση η Νταϊάνα θα έπρεπε κάποιος να φθάσει αντίστοιχα να λέει να μην καθαριστούν οι περιοχές από τις νάρκες επειδή πίσω μπορεί να υπήρχε σχέδιο δεν ξέρω τι είδους; Έλεος πια! Κοίτα, οι θεωρίες συνωμοσίας με γοητεύουν και μένα, αλλά δεν τις πιστεύω. Βολεύουν όταν είσαι σε ιδεολογικό αδιέξοδο και δεν έχεις έτοιμες απαντήσεις για τα αδιέξοδα της ζωής, αλλά δεν είναι λύση, τουλάχιστον για μένα.
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:09
«Κοίτα, οι θεωρίες συνωμοσίας με γοητεύουν και μένα, αλλά δεν τις πιστεύω.Βολεύουν όταν είσαι σε ιδεολογικό αδιέξοδο και δεν έχεις έτοιμες απαντήσεις για τα αδιέξοδα της ζωής, αλλά δεν είναι λύση, τουλάχιστον για μένα»
Προφανώς και δεν έχω απαντήσεις και για αυτό τις ψάχνω.
Αν σε ικανοποίει εσένα η απάντηση της WWF καλώς εγώ απλά διαφωνώ
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:14
Οχι, δεν με ικανοποιεί η απάντηση της WWF, αλλά ούτε των πηγών του Μόρφου. Πάω ψάχνοντας, συμμετέχω με επιφύλαξη, αναρωτιέμαι, δεν ενθουσιάζομαι με καμία οριστική απάντηση. Σου έχω αφήσει ένα συν μερικά ακόμα σεντόνια και στη σελίδα σου.
Την Πέμπτη είμαι στο τρέξιμο όλη μέρα. Μετά τις 8 το βραδάκι θα είμαι σπίτι.
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:15
Ωστόσο μέλη της WWF δουλεύουν σε διάφορες περιοχές περιβαλλοντικά θέματα, ο Μόρφος και αυτοί που γράφουν αυτά που γράφουν σε τι περιβαλλοντικό θέμα δουλεύουν; Δεν τα έχω με τον Μόρφο εννοείται, ο οποίος μου είναι συμπαθέστατος, αλλά με αυτό τον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων.
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:17
… και κάποιος που προσφέρει είναι περισσότερο πειστικός για μένα από κάποιον που απλά κρίνει…
όταν δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ τουλάχιστον χαίρομαι που κάποιοι κάνουν.
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:18
…δεν εννοώ φυσικά το σβήστε τα φώτα, αλλά τη δουλειά που προσφέρουν πρακτικά στη διάσωση ειδών.
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:27
δεν κρίνουμε τις ατομικές δράσεις απλών μελών της WWF αλλά την πολιτική που ακολουθεί και τις προθέσεις της
Μαρτίου 30th, 2009 at 00:42
Η πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Αυστραλία καθορίστηκε από την «κεντρική διοίκηση» της ή απλά μέλη της;