Είναι λύση η αποχή από τις εκλογές;

Written by coolplatanos on Αυγούστου 27, 2007 – 10:54 -

Ελαβα με email το παρακάτω μήνυμα από την pergolina που κατά διαστήματα στέλνει σε αυτή τη σελίδα συνεργασίες της. Στο τέλος του κειμένου της θα βρείτε τον δικό μου σχολιασμό:

Κάθομαι μπροστά στην τηλεόραση και παρακαλουθώ τις τελευταίες ημέρες μία τεράστια καταστροφή και δεν ξέρω πώς να αντιδράσω. Να θυμώσω; Να βρίσω; Να διαδηλώσω σιωπηλά; Να πετάξω πέτρες στους πολιτικούς και όσους θεωρώ υπεύθυνους; Τότε την πρώτη πέτρα θα πρέπει να την ρίξω στον εαυτό μου! Ξέρεις πως είμαι η τελευταία που θα ανέτρεχε σε βιβλικού τύπου τιμωρίες, αλλά πραγματικά αισθάνομαι να ΦΤΑΙΩ!!! Θέλω να τιμωρήσω τον εαυτό μου που άφησε και αφήνει να γίνεται αυτό και τόσα άλλα. Αλλά και πάλι δεν ξέρω τι να κάνω. Δεν μπορώ να βοηθήσω κάποιον εάν δεν θέλει και αυτός να βοηθηθεί.
Και πολιτικές διεξόδους δεν έχω πια. Ποτέ δεν ψήφιζα τα δύο πρώτα κόμματα, πάντα τα μικρότερα, θέλοντας να ενισχύσω τη φωνή τους, την παρουσία τους, να τους κάνω να φανούν, να δράσουν και έτσι να διαπιστώσω αν όντως αξίζουν την ψήφο μου. Δυστυχώς, τίποτα! Καμία φωνή, καμία αντίδραση, καμία παρουσία και αναρωτιέμαι εν όψει εκλογών με τί καρδιά θα πάω να ψηφίσω; Και τί μένει πια να ψηφίσω;
Ψηφίζω λοιπόν το ΛΙΘΟ! Ας μην ανησυχήσουν κάποιοι. Οχι, δεν πρόκειται να επιδοθώ σε τρομοκρατικές πρακτικές ή σε τραμπουκισμούς. Μπορούν να συνεχίσουν τη ζωή τους ήρεμοι και ο χρόνος θα τους κάνει να ξεχάσουν. Για αυτό είμαι βέβαιη. Πρόκειται για έναν και μοναδικό λίθο και αυτόν δεν τον χαλαλίζω σε κανέναν, τον φυλάω για τον εαυτό μου.
Ψηφίζω λοιπόν το ΛΙΘΟ που τον ρίχνω στον εαυτό μου και βαριά τραυματισμένη ΑΠΕΧΩ από τις επικείμενες εκλογές!

Pergolina δεν θα διατυπώσω θέσεις και απόψεις σαν σχολιασμό σε όσα υποστηρίζεις απελπισμένη, αλλά ερωτήματα καταρχήν και κατόπιν την προσωπική μου άποψη – απάντηση.
1. Είναι λύση η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ του πολίτη;
2. Είναι λύση η θεατρική ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ (ακραίο χαρακτηριστικό της κοινωνίας μας);
3. Είναι λύση η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ όλων των πολιτικών κομμάτων; (εδώ σε παραπέμπω στο ακριβώς προηγούμενο ποστ και στις κοινωνίες εκείνες που είχαν διατηρήσει μία συνοχή και στοιχειώδη οργάνωση ακριβώς εξαιτίας της δύναμης μικρών κομμάτων σε τοπικό επίπεδο)
4. Είναι λύση η ΑΠΟΧΗ από τα τεκταινόμενα που είχες επιλέξει έως τώρα;
5. Είναι λύση να είμαστε ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ;
6. Είναι λύση η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;
7. Είναι λύση η ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΣΗ εν είδη μάρτυρα;
Προσωπικά απαντώ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ Η ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ. Και ευχαριστώ τον Καρπίδι από τα βάθη της καρδιάς μου για άλλη μία φορά που μου έδειξε το δρόμο προς την μάχη και την δράση με απλή αφορμή το να κόψω το κάπνισμα και να αφυπνισθώ, να θυμηθώ και πάλι τον ενεργό πολιτικό εαυτό μου, πριν από την συνεχόμενα καλλιεργούμενη ηττοπάθεια. Ευχαριστώ που με οδήγησε να θυμηθώ ότι το ενδιαφέρον για τα κοινά και κατ’ επέκταση την πολιτική είναι πνευματική αφύπνιση και όχι αποβλάκωση (ιδιώτευση – idiot). Ευχαριστώ που μου υπενθύμισε ότι ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΩ, ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΞΙΣΟΥ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΑΞΙΖΩ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ. ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ! ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ! ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΔΙΑΒΟΛΕ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΜΕ. ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ!
H αποχή μου από τις εκλογές δεν θα έκανε άλλο από το να αφήσει απόλυτα ανεξέλεγκτους όσους οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση σήμερα τη χώρα μου.
Υ.Γ. Ευχαριστώ τέλος και τον εαυτό μου που μέσα από οποιαδήποτε διαδρομή ή πορεία μου βρίσκει τρόπους να συμμετέχω ενεργά σε μία κοινωνία πολιτών και όχι καταναλωτών όπως μας θέλουνε. Αυτή τη φορά ο τρόπος ήταν το διαδίκτυο…


Posted in oraelladas | 19 Comments »

19 σχόλια to “Είναι λύση η αποχή από τις εκλογές;”

  1. πρεζα tv είπε:

    Η αποχη δεν ειναι η λυση απ’οτι φαινεται.Η ψηφος μας ομως σε μικρα κομματα ειναι ενα καποιο μηνυμα ωστε να μην συγκεντρωσουν τα επιθυμητα αποτελεσματα και να δυναμωθουν και οι φωνες αλλων….

  2. pergolina είπε:

    Εντάξει, όντως είμαι απελπισμένη και νιώθω πως η οργή έχει στραφεί σε ηττοπάθεια όπως λες. Το δέχομαι και αντιδρώ με την αποχή. Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτό αποτελεί λύση και σίγουρα εάν το κάναμε όλοι τότε όντως θα ενισχύαμε όλους αυτούς που μας έφεραν σ’αυτή την κατάσταση. Κατέφυγα σ’αυτή την επιλογή ως μέσο έντονης διαμαρτυρίας. Και επιλέγω αποχή για την επικείμενη εκλογική αναμέτρηση, όχι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση!

  3. coolplatanos είπε:

    @Ετσι νομίζω πρέζα tv
    @pergolina Μα ειδικά η επικείμενη εκλογική αναμέτρηση είναι ΚΡΙΣΙΜΗ, μετά όλα θα έχουν πάλι ξεχαστεί!

  4. Εαρινή Συμφωνία είπε:

    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Πλάτανε. Αυτό θέλουν. Να φύγουμε από τη μέση εμείς που δεν τους ψηφίζουμε έτσι κι αλλιώς (έστω, οι αμφιταλαντευόμενοι, για να μη διαφωνήσεις) και να πάνε να ψηφίσουν τα κομματικά τους επιτελεία, τα κομματόσκυλά τους και εκείνοι που τους έχουν τάξει διορισμό στο δημόσιο και σκασίλα τους μεγάλη το περιβάλλον, οι φωτιές και τα συναφή.
    Η τιμωρία τους είναι αυτή: να τους μαυρίσουμε, αλλά όχι ψηφίζοντας λευκό ή άκυρο που δεν τους επηρεάζει. Ψηφίζοντας μικρά κόμματα- και δεν εννοώ σε καμία περίπτωση Καρατζαφέρη ή γραφικούς της πολιτικής.

  5. coolplatanos είπε:

    εαρινή συμφωνία μου ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ!

  6. Ρουσιάς Γιάννης είπε:

    η λύση είναι να μην τους δώσουμε αυτοδυναμία.

  7. JustAnotherGoneOff είπε:

    Όχι, δεν είναι λύση η αποχή. Διαβάστε τις αναλύσεις του Κουσουράτου στα παρακάτω λινκ:

    koysoyri
    koysoyri
    koysoyri

  8. kouf είπε:

    οι Πολιτικοί των μεγάλων κομμάτων έχουν χάσει την επαφή με την πραγματικότητα.Κανείς τους δεν ξεσπιτώθηκε ή κάηκε και κανείς τους δεν Ζεί ανασφάλιστος με 600 τον μήνα.Είναι υπεύθυνοι και με την ανοχή /αποχή μας γινόμαστε και εμείς συνυπεύθυνοι.Αλήθεια έχετε δεί ποτέ πολιτικό φτωχο, απολυμένο, πλημμυρισμένο, καμένο,άνεργο και χρεωμένο;Μαυρο στους Μαυρογιαλούρους…το ζητάει ο οργανισμός τους.

  9. xristos είπε:

    Oχι! Οχι απλώς δεν είναι ώρα για αποχή, είναι μια μεγάλη ευκαιρία, που μπορεί και να μην ξανατύχει σύντομα.

    Η αποχή είναι φυγή.

    Ολοι στις κάλπες, με συνειδητή ψήφο ανατροπής της Ελλάδας των τριών οικογενειών που τη λυμαίνονται 40 χρόνια

  10. balzac007 είπε:

    Συμφωνώ. Μια λίστα από ιδέες για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε τώρα.

    http://tikanoumetora.blogspot.com/

  11. coolplatanos είπε:

    απαντώ πάντως σε όλους σας μαζί ότι κατόπιν του κατεβατού των ερωτήσεων που έθεσα η pergolina το ξανασκέφτηκε… και δεν θα απέχει… από τις εκλογές. ελπίζω και όσοι είχαν φτάσει σε τέτοια ψυχολογία να προβληματιστούν.

  12. Εαρινή Συμφωνία είπε:

    Δείτε και αυτό, πολύ διαφωτιστικό:

  13. Εαρινή Συμφωνία είπε:

    http://gravityandthewind.blogspot.com/2007/08/blog-post_28.html

  14. pergolina είπε:

    Τελικά, πράγματι η αποχή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι λάθος. Ειδικά για μένα που ανέκαθεν ψήφιζα μικρά κόμματα. Αν απέχω τώρα, ουσιαστικά θα τους στερήσω το ποσοστό εκπροσώπησης που αντιστοιχεί στην ψήφο μου. Και όταν αφαιρείται από αυτούς θα προστεθεί αυτόματα στα δύο πρώτα κόμματα. Κάτι που δε θα ήθελα με τίποτα να γίνει καθώς συνειδητοποίησα ότι ουσιαστικά με την αποχή έρχομαι σε αντίθεση με την πολιτικές μου πεποιθήσεις.

  15. ggeorgi είπε:

    exete poli plaka omos…. mporei kapoios apo esas na mou pei ti leei to sintagma i o nomos oti simainei leuki psifos, ti akiri kai ti apoxi? kai meta tin ermineia pou tha mou dosete na mou peite vasi tou isxiontos eklogikou nomou pou pane ta leuka kai ta akira? opoios mou apantisei na mou pei pou to diavase kai an mporei na me voithisei emena ton animporo kai avoulo politi na mou pei kai se poio site i vivlio tha vro auti tin ermineia? giati pano apo ola xreiazomaste tekmiriosi….ta ipoloipa en kairo kiries kai kirioi

  16. coolplatanos είπε:

    ggeorgi αν θες ρίξε μία ματιά εδώ
    8. Κατά την αληθή έννοια των διατάξεων της παρ. 4 του παρόντος άρθρου και των άρθρων 99 και 100, κατά τη σύνταξη, ανά εκλογική περιφέρεια, των πινάκων αποτελεσμάτων από τα αρμόδια δικαστήρια, κατά την κατανομή των εδρών, καθώς και για τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου, τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα. από το άρθρο 98 του σχετικού ΠΔ για τις εκλογές

    και άρθρο 99 από το ίδιο ΠΔ
    2. Για τον καθορισμό των εδρών που δικαιούται κάθε εκλογικός σχηματισμός, το σύνολο των ψήφων που συγκέντρωσε στην επικράτεια πολλαπλασιάζεται με τον αριθμό 260 και το γινόμενό τους διαιρείται με το άθροισμα των εγκύρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν στην επικράτεια όσοι σχηματισμοί συμμετέχουν στην κατανομή των εδρών, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο. Οι έδρες που δικαιούται κάθε σχηματισμός στην επικράτεια είναι το ακέραιο μέρος του πηλίκου της διαίρεσης.
    Αν το άθροισμα των ως άνω ακέραιων μερών των πηλίκων υπολείπεται του αριθμού 260, τότε παραχωρείται κατά σειρά ανά μία έδρα και ως τη συμπλήρωση αυτού του αριθμού στους σχηματισμούς, των οποίων τα πηλίκα εμφανίζουν τα μεγαλύτερα δεκαδικά υπόλοιπα.
    3. Στον εκλογικό σχηματισμό που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο αριθμό εγκύρων ψηφοδελτίων στο σύνολο της επικράτειας παραχωρούνται, επιπλέον των εδρών που λαμβάνει σύμφωνα με την παρ. 2, σαράντα (40) ακόμη έδρες, οι οποίες προέρχονται από εκλογικές περιφέρειες στις οποίες έχουν παραμείνει αδιάθετες έδρες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προβλέπεται στις παρ. 4,5,6,7 και 8 του άρθρου 100.
    4. Αν ένας εκλογικός σχηματισμός δικαιούται, κατ’ εξαίρεση, σύμφωνα με τις παρ. 2,3 και 4 του παρόντος άρθρου και τις παρ. 1,2 και 3 του άρθρου 100, περισσότερες έδρες από όσες του αναλογούν κατά την παρ. 2 του παρόντος άρθρου, ο συνολικός αριθμός τους αναπροσαρμόζεται, προκειμένου να λάβει τελικά τις έδρες που προκύπτουν από την εφαρμογή του άρθρου 100.
    Στην περίπτωση αυτή μειώνεται αντίστοιχα ο αριθμός των εδρών που καταλαμβάνει ο πρώτος κατά σειρά σε έγκυρα ψηφοδέλτια εκλογικός σχηματισμός.

    πηγή ypes ΠΔ 96 του 2007

  17. ggeorgi είπε:

    Ena pragma sintomo tha po…. otan i ND pire 43%, kai ipothetontas oti eixan dikaioma 10.000.000 ellines, psifisan 4.300.000 ellines? giati an tin psifisan tosoi pao paso, alla giati ena poulaki mou leei oti den tin psifisan tosoi, alla oute kan oi misoi? Mipos mporeis na mou peis posoi psifisan ND stis proigoumenes ekloges? mono auto to noumero thelo na mou peis kai se parakalo min kaneis kapoia analisi. Ase ta sxolia na ta kanoun alloi xristes. S’euxaristo.

  18. coolplatanos είπε:

    Τα νούμερα που ζήτησες και ελπίζω να είναι έγκυρα.
    Νέα Δημοκρατία 45,37 3.353.295 165
    ΠΑ.ΣΟ.Κ. 40,55 2.997.036 117
    K.K.E. 5,89 435.599 12
    Συνασπισμός 3,26 240.907 6
    ΛΑ.Ο.Σ. 2,19 161.728
    ΔΗ.Κ.ΚI. 1,79 132.455
    Ενωση Κεντρώων 0,26 19.482
    ΜΕ.Ρ.Α. 0,15 11.234
    ΚΚΕ (μ-λ) 0,15 10.736
    Αντικαπιταλιστική Συμμαχία 0,11 8.293
    Ελληνικό Μέτωπο 0,09 6.731
    Μ-Λ ΚΚΕ 0,07 4.843
    Α.Σ.Κ.Ε. 0,04 3.176
    Κόμμα Φιλελευθέρων 0,04 2.653
    Ο.Α.Κ.Κ.Ε. 0,03 2.091
    Ανεξ. / Μεμον. 0,01 892
    Χριστοπιστία 0,00 95
    ————————————————————-
    Έγκυρα 7.391.246
    Ακυρα 123.369
    Λευκά 42.950
    ————————————————————
    Ψήφισαν 7.557.565
    ————————————————————
    ————————————————————
    Εγγεγραμμένοι 9.881.291
    Τα βρήκα εδώ
    Δεν σχολιάζω όπως ζήτησες και αφήνω να σχολιάσουν άλλοι

  19. coolplatanos είπε:

    χάθηκε η διάταξη του πίνακα με την αντιγραφή, αλλά όποιος πάει στην πηγή που τα βρήκα θα βρει τις αντιστοιχίες. Για ΝΔ ειδικά τα νούμερα είναι:
    Νέα Δημοκρατία 45,37% ποσοστό 3.353.295 ψήφοι 165 έδρες

μπορείς να σχολιάσεις

RSS

  • neli_studios_banner.jpg
  • pancar_banner.jpg
  • ΑΡΘΡΑ ΑΝΑ ΜΗΝΑ

  • ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ!

    Your Fonts - Font Generator
  • ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ

    banner.jpg
  • Βρες φθηνή βενζίνη

  • ραδιόφωνο στο web

    radiobubble.gif
  • Βιβλία + Χειροτεχνίες

  • ΚΑΙ… ΣΑΛΟΝΑΤΟ!

  • Spam Blocked

  • ΕΔΩ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ

    col_banner.jpg

Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes
88x31 ` `