Η Φύση εκδικείται
Written by coolplatanos on Οκτωβρίου 10, 2006 – 17:22 -Καταιγίδες, πλημμύρες και καταστροφές και πάλι σε διάφορα σημεία της Ελλάδας. Η Φύση, στην οποία εδώ και αιώνες ο άνθρωπος ξέχασε πως ανήκει και επιχείρησε να την ελέγξει αντί «να πάει με τα νερά της» και να την σεβαστεί, εκδικείται. Κι ακόμη ίσως δεν έχουμε δει τίποτα… από τα αποτελέσματα των επεμβάσεών μας.
Τον 17ο αιώνα, στην Ευρώπη, για πρώτη φορά μπήκε σε εφαρμογή η Επιστήμη του «πράττειν» αντί της Φιλοσοφίας του «ευ ζην», καθώς η νεογέννητη τότε βιομηχανία απαιτούσε πρακτικές εφαρμογές των όποιων ανακαλύψεων. Σήμερα με την επιχειρούμενη σύνδεση της αγοράς εργασίας και της παραγωγικής διαδικασίας με την εκπαίδευση μάλλον οδηγούμαστε σε ακόμη μεγαλύτερες απαιτήσεις για πρακτικότητα της γνώσης, αλλά κυρίως της έρευνας. Αυτό είναι που αξίζει κανείς περισσότερο να δει πίσω από τις συνεχιζόμενες απεργίες των εκπαιδευτικών, που ίσως ελάχιστοι από όσους συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και όσους τις παρακολουθούν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει για τις επιλογές της πραγματικότητας του μέλλοντός μας…
Κάποια στιγμή μάλλον θα επανέλθουμε σε αυτό το θέμα. Προς το παρόν ανιχνεύσαμε κάποιες ειδήσεις που εμείς θεωρήσαμε σημαντικές και σας παρουσιάζουμε.
«Πολιορκούνται» εφημερίδες και περιοδικά
Τα έντυπα μέσα ως πηγή ειδήσεων και περιεχομένου επικαιρότητας, ξεπεράστηκαν από το Διαδίκτυο δείχνει νέα μελέτη. Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι περνούν τέσσερις ώρες την εβδομάδα σερφάροντας και μόνο τρεις ώρες διαβάζοντας εφημερίδες και περιοδικά, αναφέρει η έκθεση της εταιρείας ερευνών Jupiter Research. Παρόλα αυτά η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο. Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του Internet είναι η ηλικία του χρήστη και η πρόσβαση σε γρήγορες συνδέσεις.
Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
Πάνω από 80 ταινίες, 60 ευρωπαϊκές και 20 αμερικανικές θα προβληθούν στο 19ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», με καθημερινές προβολές στις αίθουσες «Τριανόν Filmcenter» και «Ιντεάλ», από τις 12 έως τις 22 Οκτωβρίου, ενώ στις 11 Οκτωβρίου θα προηγηθεί η προβολή της ταινίας «Δίδυμοι Πύργοι» (World Trade Center) του Ολιβερ Στόουν, σε πρώτη προβολή.
Ταινίες από την Αγγλία, την Αυστρία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Τσεχία και τη Σλοβενία, θα διαγωνισθούν, ενώ παράλληλα θα προβληθούν αφιερώματα στον νομπελίστα Χάρολντ Πίντερ, στον κλασικό και σύγχρονο ιταλικό κινηματογράφο, τον Αμερικανό σκηνοθέτη Σαμ Πέκινπα, τον Ζαν Βιγκό, τον Μακαβέγιεφ, τον Λουίς Μπουνουέλ, τον Ζαν Κοκτό και άλλους διάσημους σκηνοθέτες. Η επίσημη έναρξη του Πανοράματος, θα γίνει την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου, με τη νέα ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, «Πεθαίνοντας στην Αθήνα», σε πρώτη προβολή.
Πηγή: otenet, ΑΠΕ
Μαύρες Τρύπες και Σπήλαια στο Πλανητάριο
Στο πλαίσιο του εορτασμού των πενήντα χρόνων από τη σύστασή του, το ίδρυμα «Ευγενίδου» παρουσίασε σήμερα δύο νέες θεαματικές προβολές στο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο. Πρόκειται για την παράσταση «Μαύρες Τρύπες», η οποία εισάγει εμάς τους κοινούς θνητούς σε βασικές έννοιες που αφορούν τις Μαύρες Τρύπες και τη διαδικασία δημιουργίας των σημείων εκείνων του Σύμπαντος όπου ο χώρος και ο χρόνος παύουν να υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής δεν υφίστανται. Η δεύτερη παράσταση αφορά τα σπήλαια. Προτείνει ένα ταξίδι στις ομορφιές και τα μυστικά που κρύβουν τα σπήλαια κάτω από την επιφάνεια της Γης. Μας προσκαλεί να γνωρίσουμε διαφορετικά είδη σπηλαίων, από τις μακρινές περιοχές των παγετώνων ως τα τροπικά δάση του Μεξικού. Οι νέες παραστάσεις θα διαρκέσουν έως και τις 3 Δεκεμβρίου.
Πηγή: otenet, ΑΠΕ
Βασιλικό και ρίγανη για καλή υγεία
Δημοσίευμα του ιατρικού περιοδικού «Medical journal of Australia» για τα οφέλη της υγιούς διατροφής με βότανα και αρωματικά φυτά, υπογραμμίζει ιδιαίτερα τις ευεργετικές επιδράσεις της ελληνικής διατροφής.
Στο δημοσίευμα τονίζεται ότι «αυστραλιανή έρευνα στα μέλη της ελληνικής κοινότητας έδειξε ότι οι Ελληνες μετανάστες – παρ’ ότι καπνίζουν και δεν αθλούνται – έχουν 35% λιγότερους θανάτους από ασθένειες της καρδιάς σε σχέση με τους Αυστραλογεννημένους κατοίκους της χώρας».
Υπογραμμίζεται, επίσης, ότι οι μέχρι τώρα έρευνες αγνοούσαν τη σημασία των αρωματικών φυτών στη μεσογειακή δίαιτα και επικέντρωναν στην αξία του ελαιόλαδου και του οίνου.
Οπως αναφέρει το ιατρικό περιοδικό, η ρίγανη, ο βασιλικός και άλλα μεσογειακά αρωματικά καρυκεύματα φαίνεται ότι συμβάλλουν στη σωστή διατροφή και λειτουργούν ως «ασπίδα» για τον ανθρώπινο οργανισμό για πολλές παθήσεις.
Πηγή: otenet, ΑΠΕ
Flamenco Show!
Βραδιές φλαμένκο στο Puerta de España με τρεις άνδρες χορευτές και μία γυναίκα που αποτελούν το συγκρότημα «Cuadro Flamenco Algarabía» από την Ανδαλουσία. Κάθε βράδυ…στην καρδιά της Αθήνας. Αντήνορος 42, τηλ: 210.7290322 & 210.7258666
Αντληση αυτών των ειδήσεων από: http://www.otenet.gr/portal/portal/media-type/html/user/
anon/page/default.psml/js_pane/P-106fe2417d4-1021f
Posted in oraelladas | 1 Comment »














Οκτωβρίου 13th, 2006 at 11:25
Η ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ
Η φύση διεκδική το αυτονόητο…..το νερό αναζητά τούς ΄΄δρόμους΄΄ πρός την απέραντη θάλασσα.Το νερό δέν φυλακίζεται,η ψύχή δέν φυλακίζεται όσο και εάν η ματαιοδοξία καλπάζει όχι σάν άγριο άλογο αλλα σάν αυτοκίνητο σύγχρονης τεχνολογίας.
Γκάζωσε κι εσύ μαλάκα,μπάζωσε κι εσύ μαλάκα,ο ουρανός θα μας πλακώσει και τότε δέν θα μας σώσουν ούτε τά αλογάκια τής μηχανής μας.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΡΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΑΡΑΔΟ